مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین درگذشت مادر امیر سرتیپ «شیخ حسنی» را تسلیت گفت  

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در پی درگذشت مادر رئیس بازرسی و ایمنی ستاد کل نیرو‌های مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.  
کد خبر: ۶۴۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲ - 12January 2024

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین درگذشت مادر امیر سرتیپ «شیخ حسنی» را تسلیت گفت  

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری‌مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در پی درگذشت مادر امیر سرتیپ «محمود شیخ حسنی» رئیس بازرسی و ایمنی ستاد کل نیرو‌های مسلح و والده شهید «طهماسب شیخ حسنی» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ" 

امیر سرتیپ «محمود شیخ حسنی»، 

ریاست محترم بازرسی و ایمنی ستاد کل نیرو‌های مسلح

درگذشت مادر گرامیتان حاجیه خانم «خورشید شیخ حسنی» و والده مکرمه شهید «طهماسب شیخ حسنی» از شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و عاشورایی ملت ایران، موجب تأثر و تألم گردید.

بی شک تلاش‌های ارزشمند آن مرحومه در تربیت فرزندان صالح و شایسته، در درگاه الهی محفوظ خواهد ماند و قطعا دعای خیر آن مادر مهربان و صبور متضمن توفیقات جنابعالی در عرصه‌های خدمتی است.

اینجانب این مصیبت را به بیت معظم شهید والامقام و مردم شهید پرور، انقلابی و ولایت‌مدار استان قزوین تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و داغدیدگان عزیز صبر و شکیبایی و سکینه قلبی توام با پاداش صابرین طلب می‌کنم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار